האם בית ספר יכול לתת יותר שרותים תמורת יותר כסף במעבר בן שנים ?

10.60K צפיות
0 Comments

בבית הספר (תיכון דתי במודיעין) שלנו בתשע”ז שכר הלימוד היה כ 4900 שח לשנת לימודים (כיתה ז) , השנה (תשע”ח) למחזור כיתה ז’  מבקשים כ 5400 שקלים (שזה דיי הרבה יותר), הטענה היא שנותנים יותר תלנים ממה שנתנו בשנה הקודמת. (יש לי 2 ילדים שהם בהפרש של שנה ואישית אנני בטוח כמה אפקטיבי נתינת 15 תלן או 13 תלן בטח בגילאים האלה)

האם שנה הבאה יכולים להחליט שנותנים עוד תלנים ויעלו עוד?

יש איזה מגבלה בעליית שכר הלימוד? איך בודקים שכל ה 15 תלנים באמת ניתנים?

ארז ש. ענה: ינואר 29, 2018
נירית(אנונימי) 0 הערה

כמות שעות התל”ן מוגבלת על ידי משרד החינוך ל5 שעות תל”ן רגילה ו10 שעות תל”ן תורנית. יש לבדוק שאכן שעות התל”ן ניתנות במערכת – הדרך הטובה ביותר היא לפנות להנהלת בית הספר ולבקש שיסמנו במערכת השעות את שעות התל”ן הרגילה ואת שעות התל”ן התורנית.

אם בית הספר מסרב לסמן, אתה מסרב לשלם. כמו בכל רכישת שרות או מוצר אחר.

בכל מקרה, אנחנו ממליצים לשלוח לנו במייל את מערכת השעות וחוזר התשלומים, ואנחנו נבדוק (בלשונית של “פנה אלינו”). רבים מבתי הספר טועים בתעריפי התל”ן (התעריף של תל”ן תורנית נמוך מתל”ן רגילה), או שסופרים שעות המתוקצבות ע”י משרד החינוך כשעות תל”ן.

בנוסף נדגיש – תל”ן, כמו כל תשלומי ההורים פרט לביטוח, הינה תשלום רשות. כל הורה יכול לבחור אם ברצונו לשלם או לא. כמו בכל שירות או מוצר אחר שאתה רוכש – אם המוצר אינו מוצא חן בעיניך, אינך זקוק לו או שאיכותו אינה ראויה בעיניך – אתה לא מחוייב לשלם ולרכוש.

נירית ענה: ינואר 29, 2018
You are viewing 1 out of 2 answers, click here to view all answers.
Write your answer.