תשלום עבור פעילות מדרשה

6.87K צפיות
0 Comments

שלום לכולם,

אשמח לתגובתכם בנושא תשלום עבור פעילות מדרשה.

מדובר על אולפנית דרכא בקריית שמונה. פעילות המדרשה מתקיימת אחרי שעות בית הספר ועלותה הבסיסית כ 200 ש”ח לשנה לתלמידה עבור שיחות/הוצאות שוטפות וכיבוד, כהגדרתם. מידי פעם בפעם התלמידות מקבלות הודעות וואטסאפ מ’מרכזת פעילות המדרשה באולפנית’ ובהן בקשות לתשלום עבור טיולים/סיורים/מופעים פרטיים.

שאלתי היא – האם זה מקובל ותקין שבקשות תשלום על מופעים (פרטיים) לדוג’ יועברו בוואטסאפ? האם התשלומים האלה צריכים לעבור דרך המערכת הבית ספרית או ישירות למרכזת? האם פעילות המדרשה נחשבת תל”ן או שהפעילות נחשבת כמו כל חוג שאני רושמת את הבת שלי אחר הצהריים ואין לבית הספר אחריות?

כשרשמתי את בתי לפעילות הוסבר לי שמדובר על שיחות העשרה ולא נאמר שיגבה תשלום. חייבת לציין שממה שאני יודעת, הורה שפנה למנהלת בית הספר לגבי התשלום השנתי נענה וקיבל הנחה/פטור. הבעיה היא בתשלום לא מבוטל של שאר הפעילויות. אם לא קיימת תוכנית מסודרת אז צפויות לנו עוד הרבה בקשות פתאומיות לתשלום (כמו הופעה שבוע הבא/ סמינריון שעתיד להתקיים לאחר פסח ועוד), האם זה תקין או שצריכה להיות תוכנית שנתית מסודרת וידועה מראש? האם יש מחירים מקסימליים שניתן לדרוש עבור הפעילויות או שזה תלוי אך ורק במרכזת?

תודה מראש לכל העונים.

אלמוני שאל: פברואר 18, 2018
Write your answer.